Computer forum
7 September 2010, 15:03:38 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ervaren gebruikers helpen beginners op dit computerforum

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: KPN dongel geeft geen kaart of netwerk gevonden  (gelezen 525 keer)
Wizkid
Computer freak
Forumbeheerder
Senior

Bekijk profiel
« Gepost op: 22 Februari 2010, 00:10:58 »

Op het werk hebben wij nogal wat notebooks waarbij de KPN dongel software ineens de kaart niet meer herkent. Als we de software dan opnieuw installeren en soms een paar keer opnieuw installeren, dan herkent het KPN mobile dashboard de dongel weer maar het is onprettig werken.

Is er een patch voor deze brakke UMTS software ?
ron1234
Nieuweling
*

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 30 Maart 2010, 14:54:07 »

Heb dezelfde melding, na 10 dagen nog geen internet. Volgens KPN moet hij bij hun nog geaktiveerd worden.
Kreeg van hun een Mail dat de verbinding geaktiveerd was maar nog steeds "Geen Netwerk of Kaart gevonden". Ik heb al 3 maal 06-12001200 kunnen bellen en ga morgen maar weer eens bellen.
Waardeloze service van KPN, telkens vragen ze om andere gegevens, dan weer je ordernummer, dan je
SIM-kaart nummer, een ander heeft weer aan de postcode genoeg. Al met al hang je een kwartier aan
de lijn. Ik heb er spijt van dat ik de Dongel bij KPN heb besteld en niet bij T-Mobile waar de service veel
beter schijnt te zijn. Ondertussen loopt mijn contract wel dus ik betaal gewoon terwijl ik geen internet heb.
Die reclame is dus ook misleidend, Dongel erin en hup je hebt internet, hun weten ook wel dat het niet zo
is.
Het erge is ook nog dat je een Mail krijgt dat alles geaktiveerd is terwijl dit niet zo het geval blijkt te zijn.

Wordt vervolgt...........

willempie
Nieuweling
*

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 7 Mei 2010, 09:01:24 »

Ik heb ook wat problemen met de dongel http://www.kpn.com/prive/mobiel/abonnementen/dongel.htm ik reis het hele land door en en mij is het volgende opgevallen > opsomming waar wel en waar geen bereik

Traject Utrecht Gouda gaat redelijk, in ieder geval de hele reisduur 3G.
Gouda - Den Haag een pingpong verbinding
Gouda - Rotterdam (net na Gouda een gat) redelijk stabiel
Utrecht - Amsterdam constante dekking met GPRS, 3G/HSDPA een stuiterverbinding
Utrecht - Groningen tot Amersfoort prima, Amersfoort- Zwolle meer geen verbinding dan wel, Zwolle - Hoogeveen vrijwel een groot gat zonder verbinding, Hoogeveen - Assen wel/niet, alleen GPRS, Assen - Groningen GPRS prima, 3G/HSDPA niet
Utrecht - Arnhem , tot aan Driebergen gaat het goed, Driebergen - Ede alleen GPRS redelijk, 3G/HSDPA stuiteren, Ede - Arnhem groot drama (zou iets met natuurgebied van doen hebben, waardoor er geen masten geplaatst mogen worden? )

Kortom leuke uitvinding met veel opstart problemen.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: